zondag 14 oktober 2012

Sjaal

De meeste haakfanaten onder ons zullen het wel herkennen: een lijstje wat je allemaal nog wilt maken. Uiteindelijk zie je elke dag vele werkjes van anderen waardoor je nog meer inspiratie krijgt en vooral een nog langer verlanglijstje :)
Nu heb ik mezelf toch voorgehouden om eerst te gaan maken wat echt nodig is.

Deze sjaal stond dan ook op mijn verlanglijstje van het moment dat de 'sjaalmania' op de Dutch Crochet groep van Facebook volop begon.

Dus bij deze:

300g gekleurde Royal wol van de zeeman en een haaknaald nr 3:



Het tijdschrift is enkel nog te verkrijgen via Naaipatronen 

 

2 opmerkingen:

  1. Leuk dat je volger werd van mijn blog! Zo kwam ik weer op de jouwe terecht! Jij haakt ook lekker door he, leuke dingen allemaal. En ik vond het zo grappig om te lezen dat haken voor jou ook een 'oude' hobby was die je weer hebt opgepakt! Zo ging het bij mij ook, maar ik ben al weer wat langer 'terug'.... Veel haakplezier! Groetjes, Floortje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeps, ik dacht dat ik hier al volgde, heb je site al verschillende keren bekeken, maar blijkbaar nog niet eerder op volgen geklikt, nu dus wel, see you on the other siTe (de mijne dan hé)

    Nog veel haak en knutsel plezier, groetjes Margo

    BeantwoordenVerwijderen