maandag 25 juni 2012

Weer enkele werkjes

Dankzij heel veel lieve mensen, collega van mijn moeder, tante Maria en Emmy heb ik weer een heleboel wol in huis gekregen. Deze wol wordt enkel gebruikt voor het Poekie project. 
Als ik al dingen maak op verzoek wordt hiervoor altijd mijn eigen wol gebruikt voor alle duidelijkheid. Ik denk dat ik dit jaar voldoende wol ga hebben om nog heel wat knuffeltjes te maken.


Deze heb ik ondertussen al weer klaar voor een volgende pakketje te gaan afgeven aan het einde van het jaar.
De patroontjes zijn allemaal terug te vinden op Handwerkclub.  Het knuffeldoekje had ik in het engels toegestuurd gekregen van de lieve forumbeheerster Anneke. Dus ik heb hem ineens mee vertaald voor op de club te zetten.



Schaapje (let wel dat ik hier oorsprongelijk van die papierstekertjes had gebruikt en daar mijn zoontje de oogjes er zo uitkreeg, krijgt hij geborduurde oogjes)


Takkie de Hond


Geen opmerkingen:

Een reactie posten